سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابستان 1386 - انواع برنامه ها برای کامپیوتر WORLD TOOLS

کل بازدیدها : 20502 (::) بازدیدهای امروز : 3 (::) بازدیدهای دیروز : 4

[ خانه ::پارسی بلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]
اوقات شرعی

دانش را بجویید و آن را با بردباری و آرامش بیارایید [امام صادق علیه السلام]

vپیوندهای روزانه v

لینک باکس هوشمند [78]
لینک باکس سوسولار [53]
لینک باکس ستاره [34]
[آرشیو(3)]

vدرباره خودم v

تابستان 1386 - انواع برنامه ها برای کامپیوتر  WORLD TOOLS

BMB





Powered by WebGozar

vلوگوی وبلاگ v

تابستان 1386 - انواع برنامه ها برای کامپیوتر  WORLD TOOLS

vلینک دوستان v

لینک باکس ستاره
لینک باکس سوسولار

vلوگوی وبلاگ دوستان v

تریبون آزاد
عکس های ب
" alt=" - به روز رسانی : 1:50 ع 86/11/26" width='85' >

vمطالب قبلی v

تابستان 1386

vاشتراک در خبرنامه v

 

vجستجو در وبلاگ v

DreamTemplate برای وب مستر ها و طراحان سایت 12 قالب زیبا و رایگان اماده کردیم که هم اکنون در اختیار شماست.

 

دانلود با حجم 29.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


¤ نویسنده: BMB
86/5/30 ساعت 1:54 عصر
نظرات دیگران ()

Avira AntiVir Mobile با گسترش ویروس ها در دنیای ارتباطات به خصوص موبایل نیاز به یک آنتی ویروس قوی در موبایل ها الزامی به نظر میرسد. این آنتی ویروس که مخصوص موبایل طراحی شده است بسیار قوی بوده و میتواند خیال شما را از بابت ویروس ها به کل راحت سازد.

دانلود با حجم ۳۵۱ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


¤ نویسنده: BMB
86/5/30 ساعت 1:52 عصر
نظرات دیگران ()

Real Desktop v1.19 با نصب این نرم افزار دسکتاپ خود را به شکل یک میز واقعی در بیاورید!شما میتوانید زاویه دید را نیز تغییر داده و حتی شکل و رنگ آن را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.آیکون ها را برداشته و هر کجا و با هر وضعیتی که میخواهید قرار دهید.لذت ببرید!

دانلود نرم افزار با حجم ۶.۸ مگابایت

پسورد فایل :www.kamyabonline.com

 


¤ نویسنده: BMB
86/5/30 ساعت 1:49 عصر
نظرات دیگران ()

پس از چند سال انتظار و کش و قوس های فراوان و تاریخ های ضد و نقیض در رابطه با عرضه نسخه ی جدید از بسته بزرگ و مطرح و بسیار پرطرفدار نرم افزارهای اداری آفیس، سرانجام وعده ی کمپانی بزرگ مایکروسافت تحقق یافت و تاریخ عرضه ی رسمی این محصول بسیار پرطرفدار اعلام شد . کمپانی مایکروسافت رسما تاریخ عرضه ی رسمی مجموعه ی قدرتمند نرم افزار 2007 Microsoft Office System خود را که پیشتر به Office 12 شهره بود را 30 نوامبر 2006 اعلام نمود و کاربران را برای آن روز موعود آماده کرده است .
در نسخه ی 2007 از بسته ی اداری کمپانی مایکروسافت که همگان مدت ها منتظر عرضه اش بودند آخرین نسخه از نرم افزارهای رایج و قدیمی این بسته همراه با بسیاری از نرم افزار های جدید و مطرح و بسیار مفید اداری شرکت مایکروسافت وجود دارند که تغییرات بسیار چشمگیری هم از لحاظ ظاهر و زیبایی و هم از لحاظ قدرت و کارایی نسبت به نسخه های پیشین کرده اند که به وضوح دیده می شود .

دانلود نرم افزار با حجم ۵۰۲ مگابایت

سریال : V9MTG-3GX8P-D3Y4R-68B Q8-4Q8VD

دانلود کرک

پاسورد کرک : http://www.worldtools.parsiblog.com


¤ نویسنده: BMB
86/4/19 ساعت 2:22 عصر
نظرات دیگران ()

برنامه ای فوق العاده برای ساخت انواع موسیقی با امکانات زیاد و پیچیده است. همراه با ویژگی های کنترل ظرافت و بالانس ، ریتم موزیک ، تغییر صدایBass ، ویرایش اتوماتیک و....

دانلود نرم افزار با حجم ۲۱.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

 


¤ نویسنده: BMB
86/4/19 ساعت 2:19 عصر
نظرات دیگران ()

امروزه بافراگیر شدن کتابهای الکترونیکی ضرورت استفاده از فرمت  PDF بیش از بیش احساس میشود.

امروزه حتی شما میتوانید کتابها و مفالات خود را به PDF تبدیل کرده و بوسیله موبایل و پاکت پی سی مشاهده ومطالعه نمایید.

Ap Document to PDF Converter 3.0 نرم افزاری کامل و بسیار قوی جهت تبدیل بیش ار 100 فرمت نوشتاری اسنادی تصویری مانند: doc, xls, ppt, txt, pdf, html و .. به PDF میباشد.

 PDF چیست؟
فرمت PDF توسط شرکت Adobe طراحی شده و مخفف Portable Document Format است ، به معنای فرمت سند قابل انتقال. بدین معنی که شما یک فایل را با این فرمت ذخیره میکنید و آنرا میان هزاران نفر به اشتراک میگذارید. . امروزه اکثر کتاب های الکترونیکی با این فرمت عرضه میشوند . فایل های PDF دقیقا همانگونه ای چاپ میشوند که شما آن را در مانیتور میبینید ، با همان صفحه بندی ، فونت و عکس های موجود . بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است . در این حالت کاربر برای باز کردن و ویرایش این فایل ها نیاز به رمز عبور خواهد داشت .

سهولت استفاده :

برای باز کردن PDF به برنامه Adobe Reader نیاز دارید که بصورت رایگان میباشد . این برنامه امکان خواندن فایل های PDF را فراهم می سازد . امابرای ساخت یا ویرایش یک فایل PDF نمی توان از آن استفاده کرد. در این برنامه همچنین میتوانید از امکان Find جهت پویش متن استفاده کنید .

دانلود نرم افزار با حجم ۱.۹ مگابایت

پاسورد فایل  :www.kamyabonline.com


¤ نویسنده: BMB
86/4/19 ساعت 2:16 عصر
نظرات دیگران ()

 

امروزه یکی از بهترین سرگرمی های کاربران کامپیوتر ساخت و کار بر روی تصاویر می باشد. عکس در کامپیوتر می تواند به عنوان موضوعی مد نظر قرار داده شود که بسیاری از نرم افزارها و ابزار برای آن طراحی می شوند. نرم افزارهای مختلف با اهداف گوناگونی در زمینه عکس ها طراحی شده اند. بسیاری از کاربران به عنوان سرگرمی با این نرم افزارها بر روی عکس ها کار می کنند و بسیاری دیگر آن را به عنوان شغل خود می دانند و از این راه اقدام به کسب درآمد می کنند. یکی از موضوعاتی که همیشه مد نظر کاربران بوده ساخت آلبوم های عکس از تصاویر مورد علاقه خود بوده است. ابزارها و نرم افزارهای زیادی برای این کار وجود دارد که هرکدام شیوه ای مربوط به خود را برای ساخت آلبوم ها به کار می برند و هر یک از این نرم افزار ها با فرمت های گوناگون اقدام به ساخت آلبوم های تصویری می کنند. یکی از متداولترین فرمت ها ، SWF می باشد. فرمت Swf که مربوط به فایل های فلش می باشد این امکان را به کاربران می دهد تا از این آلبوم ها در صفحات وب سایت خود نیز استفاده کنند. بسیاری از طراحان وب برای نمایش تعدادی از تصاویر از این روش استفاده می کنند و با استفاده از آلبوم های فلش این نیاز خود را برطرف می کنند. همچنین ممکن است شما نیز به دنبال سامان دهی و مرتب سازی عکس های خود به صورت یک آلبوم تصویری باشید و این نیاز شما نیز توسط نرم افزار های سازنده آلبوم های تصویری برطرف می شود.

در این مطلب شما را با یکی از نرم افزارهای ساخت آلبوم های تصویری آشنا می کنیم.

 

Flash Slide Show Maker نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان اقدام به ساخت آلبوم های تصویری فلش نمود. این نرم افزار با ساخت آلبوم های زیبا با ظاهر متفاوت و قرار دادن کلید های کنترلی بر روی آلبوم ها این اجازه را به کاربر می دهد تا به صورت دلخواه بر روی آلبوم اقدام به مشاهده تصاویر نماید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- ساخت آلبوم های عکس با فرمت Swf

- استفاده آسان با استفاده از ابزار کاملا گرافیگی

- قابلیت کپی بر روی CD و DVD توسط نرم افزار

- قرار دادن کلید های کنترلی بر روی آلبوم ها

- امکان قرار دادن پیش نمایش از تصاویر به صورت کوچک بر روی آلبوم

- دارای غالب های مختلف برای نمای ظاهری آلبوم ها

- امکان قرار دادن افکت های تصویری  مختلف در هنگام تغییر تصاویر

و ... .


 

دانلود نرم افزار با حجم ۹.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

 


¤ نویسنده: BMB
86/4/19 ساعت 2:11 عصر
نظرات دیگران ()

 

هزاران بازی جاوا موبایل برای سری های مختلف گوشی همراه

 

دانلود نرم افزار با حجم ۷۱.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


¤ نویسنده: BMB
86/4/19 ساعت 2:7 عصر
نظرات دیگران ()

Tropical Dream Screensaver نام محافظ صفحه بسیار زیبا میباشد که با نصب آن آرامشی که در یک ساحل دریا وجود دارد را به پای کامپیوتر خود خواهید کشاند!

دانلود با حجم ۵.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


¤ نویسنده: BMB
86/4/13 ساعت 4:41 عصر
نظرات دیگران ()

بعد از چند سال کارکردن با ویندوز XP حتما این ویندوز و چهره اش برای شما کمی تکراری شده است، اما نرم افزار Stardock Window Blinds Enhanced 5.50 توسط شرکت Stardock  - که پیشگام نرم افزار های برتر تغغیر چهره است. باعث می شود که سیستم عامل ویندوز شما (XP به بالاتر) به طور کلی و به دلخواه شما تغغیر پیدا کنید، مثلا شما می توانید انیمیشنی که در هنگام کپی کردن فایل ها دیده می شود (یعنی همان برگه ای که از این فایل می پره اون یکی فایل) را به دلخواه خود عوض کنید، منوی استارت و ... هم را می توانید عوض کنید یا از پوسته (Theme) های خود برنامه استفاده کنید که بسیار زیباست. 

دانلود با حجم ۳۱.۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


¤ نویسنده: BMB
86/4/13 ساعت 4:0 عصر
نظرات دیگران ()

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ